Košarica 0

Pogoji uporabe

Pogoji uporabe

S spletno trgovino GORNIK.SI upravlja podjetje GORNIK AVANTURA, D.O.O. (v nadaljevanju »ponudnik«). Ponudnik zagotavlja delovanje spletne trgovine GORNIK.SI v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). V nadaljevanju so predstavljeni Pogoji uporabe.

V spletni trgovini lahko kupujete 24 ur na dan, 7 dni na teden. Uporaba je brezplačna. Naročeno blago je kupec dolžan prevzeti. Ob prevzemu je kupec dolžan preveriti količino in kvaliteto naročenega blaga. Kupec ob prevzemu plača blago na način, ki ga je izbral ob potrjevanju naročila. Informacije o naročilu vam omogoča spremljanje vašega nakupa od naročila do dostave. Slednja možnost vam je na voljo z izbiro opcije Moji podatki in nato Moja naročila, kjer lahko vedno ugotovite trenutni status vašega naročila. O statusu vašega naročila vas dosledno obveščamo tudi preko elektronske pošte. 

Podatki o podjetju

GORNIK AVANTURA, D.O.O.
Gorenja vas – Reteče 36
4220 Škofja Loka
ID št.za DDV: SI86195646
Davčni zavezanec: DA
Matična št.: 6344526
TRR: SI56 3000 0001 5730 720 (SBERBANK, D.D.); BIC: SABRSI2X
Vpis v sodni register Okrožnega sodišča v Kranju pod št. 2013/12958

Spletno nakupovanje

  • Cene v spletni trgovini so v evrih in vključujejo DDV. Cena za izbrano blago velja na dan nakupa oz. na dan oddaje naročila preko spletne trgovine GORNIK.SI. V primeru, da se cena izdelka med izdelovanjem in oddajo naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Skupaj bosta poiskala ustrezno rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo
  • Redna cena: je cena po kateri se artikel prodaja
  • Akcijska cena: je redna cena, ki je znižana za določen % ali vrednost za neko obdobje
  • Ponudba izdelkov, vključno s cenami in drugimi pogoji, se na spletu lahko spreminjajo
  • Registrirani uporabniki spletne trgovine GORNIK.SI imajo svoje uporabniško ime (elektronski naslov) in geslo. O geslu in zaupnih podatkih si več preberite na tej povezavi. Uporabnik je dolžan zagotoviti pravilne podatke in jih skupaj z geslom skrbno varovati, da jih bo uporabljal le on sam. Registrirani uporabniki lahko preko spletne trgovine GORNIK.SI nakupujejo in prejemajo e-novice (v kolikor se na njih naročijo)
  • Dostava/vračilo: več si lahko preberete tukaj
  • Kupoprodajna pogodba med kupcem in ponudnikom je sklenjena, ko kupec plača znesek predračuna. Kupcu je po elektronski pošti posredovana tudi povezava do strežnika ponudnika, kjer je shranjena pogodba/račun/naročilo. Do svojih naročil/nakupov lahko kupec dostopa tudi s prijavo v svoj profil.

 Postopek nakupa

Nakupovanje poteka tako, da kupec želene izdelke dodaja v nakupovalno košarico. Izdelke ter njihovo količino v košarici je možno v kateremkoli trenutku pred dokončno potrditvijo naročila poljubno spreminjati.
Za nakupovanje preko spleta je potrebna predhodna prijava. Če kupec še ni registriran v spletni trgovini, le-to naredi v pasici "USTVARI RAČUN".

Nakup se izvede v štirih (4) korakih:

  • DODAJ V KOŠARICO
  • PODATKI O DOSTAVI
  • NAČIN PLAČILA
  • PREGLED IN POTRDITEV NAROČILA

Pred dokončno potrditvijo naročila ima kupec možnost vpogleda v vsebino naročila. V tem koraku kupec še vedno lahko spreminja vsebino naročila, in sicer s klikom na UREDI, ki se nahaja ob vsaki kategoriji. Spremeni se lahko naslov za dostavo, artikli, naslov plačnika in komentar. S klikom na POTRDI NAROČILO je naročilo dejansko posredovano ponudniku.

Po oddaji naročila kupec prejme na svojo elektronsko pošto sporočilo, da je naročilo sprejeto. Pravilom ponudnik vsak delavnik do 12. ure obdela naročila in preveri dobavne roke za posamezni artikel in naročilo. Naročilo bodisi potrdi bodisi z razlogom zavrne (o tem obvesti kupca). V primeru, da se dejansko stanje ne ujema z naročilom si ponudnik pridržuje pravico, da preko telefona ali elektronske pošte obvesti kupca o poteku obdelave naročila. Na podlagi dogovarjanja se sprejme skupna odločitev o zaključku naročila.

Način plačila

  • Plačilo po povzetju je najbolj običajno za majhna naročila
  • Plačilo po predračunu na TRR podjetja. S tem potrdite naročilo in po prejemu plačila na naš TRR vam po dogovoru pošljemo blago. V opombe pri postopku naročila vpišete, da želite plačati preko TRR
  • Pay pal oz. kreditne kartice preko računa Paypal
  • Diners kartico s takojšnjim ali obročnim plačilom

Splošni pogoji Gornik Klub:

  1. Izdajatelj in lastnik kartice Gornik Klub je podjetje Gornik Avantura d.o.o, Gorenja vas-Reteče 36, 4220 Škofja Loka
  2. Gornik Klub kartica, kupcem omogoča ugodnosti v trgovini Gornik v Škofji Loki
  3. Kartico lahko pridobi vsaka fizična oseba, starejša od 15 let, ki se oglasi v trgovini Gornik v Škofji Loki in zaprosi za kartico Gornik Klub, ne more pa je pridobiti pravna oseba. Vsak posameznik lahko pridobi le eno kartico Gornik Klub.
  4. Za pridobitev in uporabo kartice veljajo Splošni pogoji poslovanja, ki so objavljeni na spletni strani www.gornik.si. Splošni pogoji so dostopni tudi v trgovini Gornik v Škofji Loki. Pridružujemo si pravico do spremembe in dopolnitve Splošnih pogojev, ki so objavljeni na spletni strani www.gornik.si
  5. Kupec s svojim podpisom na vlogi dovoljuje, da lahko izdajatelj ob izdaji kartice preveri vse podatke, navedene na vlogi in jih elektronsko obdela. Podjetje Iglu ne odgovarja za posledice neresničnih podatkov. Kot upravljalec osebnih podatkov bo vse osebne podatke na vlogi, sam ali v sodelovanju s pogodbenim obdelovalcem osebnih podatkov, obdeloval skladno z zahtevami veljavnega Zakona o varstvu osebnih podatkov. Imetnik kartice Gornik Klub lahko kadarkoli pisno zahteva, da upravljalec osebnih podatkov preneha uporabljati njegove osebne podatke za neposredno trženje. Imetnik kartice, ki ne želi prejemati posebnih ponudb, se lahko pisno odjavi od vseh oblik obveščanja.
  6. Gornik klub kartica, velja do preklica izdajatelja ali imetnika.
  7. Gornik Avantura kot izdajatelj kartice Gornik Klub ni odgovoren za morebitne zlorabe kartice.
  8. Morebitne spore med imetnikom in izdajateljem rešuje pristojno sodišče v Ljubljani.
  9. Ugodnosti kartice Gornik Klub lahko uveljavljate tudi pri spletnih nakupih, vendar ne za artikle, ki imajo iz katerega koli razloga že znižano ceno. Popust je možno uveljavljati le do višine 10%.
  10. Izključitev uporabe kode za popust: pri izdelkih, kjer zaradi poslovnih razlogov ni mogoče uveljavljati popusta, v košarici ne boste mogli vpisati  kode za popust in tako uveljavljati popusta.

Akcije/Ponudba dneva/Zadnji kosi

Izdelki v Akciji se praviloma menjajo na vsakih 14 dni. 

V Ponudbi dneva predstavljamo en izdelek po boljši ceni na posamezni dan.

Izdelki v rubriki Zadnji kosi so namenjeni odprodaji. Gre za izdelke, ki so praviloma ostali v prodaji iz pretekle sezone.

Popusti

Popusti se med seboj ne seštevajo. Pri vsaki rubriki z znižanimi cenami je za vsak izdelek posebej predstavljen posamezen popust in velja le ta kot končni popust!

Reklamacije

Vsako reklamacijo bomo poskušali rešiti v korist kupca. Reklamacije na kupljeno blago se upoštevajo v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov. Stroške vračila blaga v reklamacijo krije kupec, medtem, ko stroške pošiljanja nadomestnega blaga krije trgovec. Pisne reklamacije lahko naslavljate na email, ki je na dnu spletne strani. Uporabite lahko tudi spletni obrazec za pošiljanje sporočil.

Garancija

Omejena garancija: Za obdobje 12-ih mesecev od dneva nakupa, lahko kupec uveljavlja garancijo za napake v vgrajenem materialu ali izdelavo. Izdelek je potrebno vrniti na mesto nakupa skupaj z računom. Izdelek bo popravljen brezplačno, če do napake pride po krivdi proizvajalca. Proizvajalec ima pravico zahtevati dokaze in izvesti teste na reklamiranem izdelku.

Garancije ne morete uveljavljati v primeru:

  • Normalne obrabe
  • Mehanskih poškodb (strganje, ureznine, natrganine idr.)
  • Nepooblaščene predelave, dodelave, spreminjanje izdelka
  • Nepravilne uporabe (kolesarjenje, jahanje idr.)
  • Nesreče
  • Nepravilnega rokovanja (zapiranje zadrge, poteg ježkov idr.)
  • Uporabe za namene, katere izdelek ni bil izdelan

Veljavnost darilnih bonov

Veljavnost darilnih bonov je eno (1) leto od dneva nakupa. 

Barve in modeli

Na spletni strani GORNIK.SI so predstavljeni določeni modeli in barve. Objavljene fotografije ne odražajo trenutnega stanja zaloge. Izdelki in barve se lahko zelo hitro menjajo, zato je priporočljivo pred nakupom preveriti barvo. V vsakem primeru pa so trenutno razpoložljive barve in velikosti objavljene poleg opisa izdelka.

Popravila izdelkov

Izdelke popravljamo po predhodnem ogledu ''okvare'' ali raztrganine. Zato nas prej kontaktirajte in nam opišite za kakšno popravilo naj bi šlo oz. kaj je za popravit. Ko dostavite izdelek v popravilo MORA biti le-to čisto! 

Preklic naročila - odstop od nakupa

Kupec (fizična oseba) ima pravico, skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, da najkasneje v roku štirinajstih (14) dni od prevzema blaga, na naslov pohodnistvo@gornik.si sporoči, da odstopa od pogodbe. To lahko sporoči tudi na naslov:

  • GORNIK AVANTURA, D.O.O., Gorenja vas – Reteče 36, 4220 Škofja Loka

Pri tem mu ni potrebno navesti razloga za odstop od nakupa. Za odstop od nakupa se šteje sporočilo na gornji el. naslov/naslov podjetja. Prejeto blago mora kupec vrniti v roku 30 dni. Blago mora vrniti v nespremenjeni količini in nepoškodovano ter v originalni embalaži. V primeru, da je bilo blago že uporabljeno ali da si je kupec premislil, izgubi pravico do odstopa od nakupa. Ali če trgovec oceni, da blago ni v enakem (originalnem) stanju, kot je bilo ob prodaji posredovano kupcu, si le-ta pridržuje pravico do odškodnine oziroma do ponovne - in tokrat nepreklicne - dostave takšnega blaga kupcu. Stroške vračila blaga (vključno s stroški pošiljanja) krije kupec sam. 

V primeru, da pristopi k nakupu blaga v spletni trgovini fizična oseba kot gospodarski subjekt ali pravna oseba, se gornje določbe ne upoštevajo. V takšnem primeru se k posameznemu primeru pristopi individualno. Seveda pa se bo ponudnik po svojih najboljših močeh potrudil, da bo tudi v teh primerih rešil nastalo situacijo v obojestransko zadovoljstvo.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh GORNIK.SI. Napake na spletni strani niso izključene. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobava in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bomo kupca obvestil o spremembah in mu omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Za tipkarske napake ne odgovarjamo. Napake, ki se lahko pojavijo pri samem vnosu za posamezen artikel (opisu izdelka, cena za artikel ali lastnosti artikla) ne odgovarjamo in nikakor ne želimo namerno zavesti kupca oz. obiskovalca, saj se trudimo za točnost in doslednost podatkov za vsak artikel.

Varstvo osebnih podatkov

Upravitelji in lastnik spletnega mesta www.gornik.si podjetje Gornik Avantura d.o.o., je v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov ter uredbe št. 2016/679 (EU - GDPR) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Več o tem si lahko preberete v razdelku Zasebnost.

Obveščanje in e-novice

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novice občasno obveščamo o novostih na strani, novostih v ponudbi in promocijskih akcijah. Uporabnik se z zaključenim naročilom strinja, da ga do prostovoljne odjave prijavljamo na e-novičke. Ponudbnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novičk.

Pravni pouk

Celotna vsebina spletne strani GORNIK.SI, vključno z besedili, slikami, fotografijami, grafičnimi prikazi, je last podjetja GORNIK AVANTURA, D.O.O., in se ne sme kopirati, spreminjati, prenašati, oddajati, prikazovati, razmnoževati, objavljati, lastiti, izrabljati ali kako drugače izkoriščati v zasebne, javne ali komercialne namene brez naše predhodne pisne odobritve.