Košarica 0

Dostava in vračilo

Dostava in vračilo

Blago, naročeno v spletni trgovini GORNIK.SI, gre na pot v najkrajšem možnem času, saj dostavi posvečamo posebno pozornost.
Da bi naročene artikle dostavili kar se da hitro, se poslužujemo najbolj optimalne poti. Za vsa naročila, ki prispejo do 12. ure delovnega dne, poskrbimo, da se še isti dan odpremijo preko našega pogodbenega distributerja Pošte Slovenije. To pomeni, da lahko blago pričakujete že naslednji dan. Velja za blago, ki je na zalogi. Paketi se dostavljajo v dopoldanskem času. Paket bo dostavljen na naslov, ki je bil vnesen ob oddaji naročila.

Pošta Slovenije

Dostava poteka v dopoldanskem času. Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu, bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Ponavadi zadostuje že obisk najbližje pošte, kjer lahko prevzamete pošiljko.
Ob dostavi kupec prejme račun, na katerem so navedene informacije glede pravice vračila blaga ter pogoji in način izvršitve same pravice. Navedene so vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe, uveljavljanja garancije ter drugih storitev po zaključku pogodbe. Paket od prevzema Pošte naprej ni več v naših rokah in zato nimamo več neposrednega vpliva na čas dostave in kakovost dostavne storitve. Pošta Slovenije po svojih splošnih pogojih poslovne pakete po Sloveniji dostavlja v treh delovnih dneh od prevzema (to najpogosteje pomeni naslednji delovni dan od oddaje, lahko pa traja tudi tri delovne dni od oddaje paketa).

Če vas ob obisku poštarja ni doma, vam mora poštar v nabiralniku pustiti listek, s katerim lahko paket prevzamete najkasneje v 15 dneh na vaši pošti. Če tega ne storite, se bo paket vrnil k nam in nam povzročil dodatne stroške (strošku pošiljanja k vam bodo prišteli še strošek vračanja k nam nazaj).

Zato vas prosimo, da pozorno pregledate svojo pošto. Poštni listki so v zadnjem obdobju običajno natisnjeni na tanek termo papir, ki se uporablja za račune, ti pa se zelo radi založijo med reklamami ali drugimi pošiljkami.

Če paketa ali listka ne dobite v roku dveh, največ treh delovnih dni od prejema našega obvestila o oddaji paketa, vas prosimo, da kontaktirate tisto poslovalnico Pošte Slovenije, kjer običajno prevzemate pakete, ali pa nas pokličete na telefonsko številko 0599 64 030, da se izognemo morebitnim dodatnim stroškom.

V kolikor paketa ne prevzamete pravočasno, vam ob ponovnem pošiljanju dodatno zaračunamo povratne stroške poštnine, ki znašajo 5,80 €. Plačilo po povzetju za ponovno pošiljanje ni mogoče.

To velja tudi za nova naročila iste stranke.

Brezplačna dostava
Za vse pošiljke v vrednosti nad 300,00 EUR je dostava brezplačna.

Stroški pošiljanja
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in se razlikuje glede na vrednost naročila:

• do 99,99 € poštnina znaša 5.00 €
• od 100,00 € do 299,99 € poštnina znaša 2.50 €
• od 300 € naprej je poštnina brezplačna

Osebni prevzem

Izdelki se lahko prevzamejo tudi osebno. In sicer na naslovu:
• GORNIK AVANTURA, D.O.O., Kidričeva cesta 39 B, 4220 Škofja Loka (za odpiralni čas in lokacijo si oglejte tukaj)
V primeru osebnega prevzem Vam NE zaračunamo posebnih stroškov obdelave naročila. Poleg tega lahko na prevzemnem mestu izkoristite tudi priložnost za pogovor z našimi strokovnjaki, ki bodo radi svetovali o uporabi kupljenih artiklov ali o prihodnjih nakupih.

Dobro je vedeti

• Če artikla nimamo na zalogi v našem skladišču, bo na dostavo treba počakati kak dan dlje. V tem primeru bomo postopali na sledeč način: predviden rok dobave je naveden v katalogu trgovine. 
• Če izdelek ni dobavljiv v trenutku oddaje naročila, vas bomo o tem obvestili in vam sporočili najhitrejši možni čas dobave
• Če naročite več artiklov in je čakalna doba za nekatere izdelke daljša kot za druge, vas bomo preko elektronske pošte vprašali, če vam lahko dostavimo izdelke, ki so na zalogi, ostale pa kasneje. Če se boste s tem strinjali, boste plačali stroške dostave le pri prvi dobavi, pri naslednjih pa bomo strošek dostave krili mi.
• Če bo potrebno čakati na dostavo daljše časovno obdobje, vas bomo o tem obvestili preko elektronske pošte in se poskušali dogovoriti glede dobave. V primeru, da se z daljšo dobave ne boste strinjali in boste odpovedali naročilo izdelkov, bomo te izdelke odstranili iz seznama naročila oz. naročilo stornirali.
Za vse dodatne informacije nas pokličite 059 64 0302 ali pošljite elektronsko pošto na pohodnistvo@gornik.si.

Izjava

Vaše naročilo ne bo obremenjeno z nobenimi drugimi (skritimi) stroški! Če menite, da vaše naročilo zamuja, vas naprošamo, da nas o tem nemudoma obvestite preko elektronske pošte na e-mail naslov pohodnistvo@gornik.si.

ODSTOP OD POGODBE s pisnim sporočilom

Kupec ima pravico, da v 14 dneh podjetju Gornik Avantura, d.o.o., pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, in sicer na e-naslov pohodnistvo@gornik.si ali da izpolni spletni obrazec. Štirinajstdnevni rok za odstop od pogodbe začne teči naslednji dan po dnevu prejetja/dostave naročenega blaga. V elektronskem sporočilu o odstopu od pogodbe nedvoumno navedite odločitev, da od pogodbe odstopate (z vašim imenom, datumom in številko oddanega naročila ter številko računa).


Vračilo blaga

Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto blago brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najkasneje v 14 dneh vrniti podjetju po pisno oddanem sporočilu. Vračilo prejetih plačil/kupnine, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave), bo podjetje opravilo nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik. Potrošnik lahko izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva na obrazcu za vračilo.
V nobenem primeru pa zaradi tega povračila kupec ne nosi nikakršnih stroškov. Morebitne uporabljene promocijske kode in drugi popusti pa se kupcu ne vrnejo.

Izdelki, ki jih kupec vrne, morajo biti nepoškodovani, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Izdelkov z unikatnim potiskom, vezenjem ali drugim nanosom na izdelek ni mogoče vrniti ali zamenjati, saj gre za blago, izdelano po naročilu potrošnika.

Kupcu, ki ob prejšnjih naročilih pošiljke ne prevzame, lahko prodajalec ob ponovni ali novi dobavi zahteva vnaprejšnje plačilo stroškov dostave, ki se ne štejejo kot del kupnine blaga, ki ga želi naročiti preko spleta.

Blagu, ki ga želite vrniti, obvezno priložite kopijo originalnega računa. Blago s kopijo računa in obrazcem najkasneje v 14 dneh po pisno oddanem sporočilu pošljite na podjetje Gornik Avantura, d.o.o., ali pa ga pustite v maloprodajni trgovini na naslovu Kidričeva 39B, Škofja Loka. 

Lahko si natisnete tudi obrazec za vračilo blaga in ga priložite ob vračilu izdelka.

Naslov podjetja za vračilo po pošti:
Gornik Avantura, d.o.o.
Kidričeva cesta 39B
4220 Škofja Loka – s pripisom Spletna prodaja.

Stroške vračila blaga krije kupec. Za vrnjene izdelke ne sprejemamo pošiljk s plačilom poštnine po povzetju.